این دو تا اسب تمام شدند؛ دو نفر جدید بیاورید!
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

این دو تا اسب تمام شدند؛ دو نفر جدید بیاورید!

با کروبی و موسوی نمی‌توان وارد نظام شد و از قدرت هم نمی‌توان گذشت. جنبش، تقویت اصلاح‌طلبی نبود؛ حرکتی بود که اصلاح‌طلبان را به محاق برد."  

 کروبی و موسوی برای اصلاح طلبان تمام شده محسوب می شوند و کسانی چون خاتمی سعی دارند از آنها عبور کنند. سایت ضد انقلابی خودنویس با اشاره به برخی تحولات در درون جریان مدعی اصلاح طلبی می نویسد: خاتمی می خواهد با علم کردن اصلاح طلبی، دوباره به نظام راه یابد. او برای این کار باید هر چه بیشتر بر فاصله خود و اصلاح طلبان از موسوی و کروبی تأکید کند. سایت پارلمان نیوز وابسته به اقلیت مجلس نامه مهدی هاشمی را که متهم به انواع اتهامات مالی و سیاسی ]و...[ است خطاب به محسنی اژه ای منتشر و از او حمایت کرد اما بیانیه اخیر موسوی را منتشر نکرد. عدم انتشار این بیانیه را نباید ساده گرفت. با کروبی و موسوی نمی توان وارد نظام شد و از قدرت هم نمی توان گذشت. جنبش سبز تقویت اصلاح طلبی نبود، حرکتی بود که اصلاح طلبان را به محاق برد.

خودنویس بدون اشاره به نقش آفرینی شخص خاتمی در فتنه سال گذشته و همراهی وی با آشوب طلبان می نویسد: خاتمی اینک احساس می کند جنبش کاملاً شکست خورده و تمام شده است. او فرصت را مناسب دیده تا آستین ها را بالا زده و اصلاح طلبی را بدون موسوی و کروبی و سبزها فعال سازد شاید وارد مجلس شوند.

نقدهایی که اخیراً از طرف عباس عبدی، تقی رحمانی، رضا علیجانی، حسین قاضیان، اکبر گنجی، علی افشاری و... شماری دیگر از سبزها بر جنبش وارد شده بر امیدواری خاتمی افزوده است. شاید اینها طرفدار خاتمی نباشند، اما نقدهای آنها به سود خاتمی و به زیان موسوی و کروبی تمام شده است. جنبش اینک از جهات گوناگون مورد نقد قرار دارد.

نقل است ملانصرالدین در عرصه ی مسابقه بر اسبی بنشست و یال اسب در دست گرفت. اسب تاختن آورد و ملا از پشت آن لغزید و از ابتدای یال به انتهای دمب آن رسید ! پس آواز در داد: آهای! آهای …! این اسب تمام شد یک اسب دیگر بیاورید!!!

 





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 4 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: